کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

هوای سحر

 

 

کوله بارت راببند 

شاید این چند سحری فرصت آخر باشد 

که به مقصد  برسیم  

بشناسیم خدا را  

و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم 

می شود انسان بود

می شود کاری کرد 

که رضا باشد او 

ای سبکبال 

در این راه شگرف  

در دعای سحرت 

در مناجات خدایی شدنت 

هرگز از یاد مبر 

من جامانده که بسی محتاجم .

نظرات 4 + ارسال نظر
ساکی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ق.ظ

من فرصتی می خوام که به همه سوالهایی که دارم جواب داده بشه. به همه ابهامات و به همه ناشناخته های ذهنی و درونی.
من رو هم فراموش نکنید.

شاید این زندگیمون همون فرصته باشه؟هان؟منم سئوال زیاد دارم .
یکی هر روز برای سلامتی و شادیت دعا می خونه البته من نه.
خانوم ز. قاانی

سامی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://ye-divoneh.blogsky.com

درود بانوی ابری
ما که کلا هیچ چیزمون به خرس شباهت نداره ! حالا شما چی دیدی توی ما خدا داند !
دعا ٬ معا رو هم بیخیال بابام جان
آدمیزاد هنوز انقدر بدبخت نشده که خدا بخاد کاری براش بکنه
شاد زی

سلام ایستاده چون کوه
نکنه تو اگزیستانسیالیسم هستی بابام جان؟
البته نه تو اومانیستی!
عجب!!
بهر حال ای ایستاده چون کوه اومانیسم خوش آمدی به کوچه باغ من

سامی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://ye-divoneh.blogsky.com

درود
بی اجازه لینکت کردم
شاد زی

بی عنوان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://manamhamidreza.persianblog.ir

ممنون که منو لینک کردی عزیز
خیلی ممنون

مطلب جالب و به جایی نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد