کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

فکرمان را هم می خواند

 

  

 

 

در نمایشگاه سبیت هانوفر از فناوری جدیدی رونمایی شد که قادر است فکر کاربر را بخواند. به گزارش موبنا، این دستگاه به کاربران امکان می دهد فقط با قدرت فکرشان نامه بنویسند یا بازی کنند. طبق پیش بینی کارشناسان، این فناوری به بزرگ ترین فناوری دنیا تبدیل می شود. این دستگاه شامل کلاهی حاوی الکترودهاست که اطراف سر را می پوشاند و بدون استفاده از دست می توان با مغز به رایانه دستور داد که اعمالی را انجام دهد و بازی را کنترل کند.

کاربر به دست راست یا دست چپ فکر می کند و الکترودها امواج مغزی وی را بررسی می کنند؛ سپس اطلاعاتی به رایانه ارسال می شود و اجزای بازی به حرکت درمی آید.  

   

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

پ.ن:فقط می تونم بگم بعضی ها چه می کنن!!!!!!!!! 

 

 

 

بنوش باده که فصل بهار می آید // نوید خرمی از روزگار می آید

 

 

  

مادرم می گه:آخرای زمستون که هوا گرم می شه خاک هم دیگه سفت و سخت نیست ،نرمتر و سستر می شه آدما هم که از جنس خاکن بخاطر همین احساس خواب آلودگی و سستی و رخوت می کنن.

از وقتی که اینو گفته هر سال قبل از اینکه بساط ماهی قرمز و سبزه و هفت سین یا فرشای آویزون از سر دیوارا ،بازارای شلوغ و داغ وپر رفت و آمد به من بگن که بهار داره میاد همین حس رخوت و سستی در وجود خودم بهم می گه که بعله دیگه پشمی به کلاه زمستون نمونده و سرماش دیگه سرما نیست و بهاره داره میاد.

الان چند وقتی که این حسه اومده فکر کنم بهار واقعا راه افتاده!  

 

 

 

 

 

نقطه سر خط

  

 

 

·        چند وقت پیشا روزنامه نوشته بود:توی 1 دعوا بخاطر اینکه یکنفر جلوی پل پارکینگ یکی دیگه پارک کرده بوده،یکنفر با چاقو ضربه می خوره و می میره!!

 

·          دوستی که الان چند سالی می شه که از ایران رفته می گفت:ما وقتی از یوتیوپ خیابونای اینجارو نگاه می کنیم،خندمون می گیره ازاینکه قبلا ما هر روز توی همین خیابونا اقدام به خودکشی می کردیم.تعجب کرده بود که چطور توی 3 تا لاین 4 ردیف ماشین حرکت می کنن!!(بهش نگفتم که اگه ماشینا کوچیکتر هم باشن تا 5 ردیف هم بزور خودشونو جا می کنن!اونروز دلم خیلی گرفت اما خندیدم همون خنده ای که می گن از گریه غم انگیزتره.قبلا فکر می کردم اگه یکی ما رو با این اوضاع رانندگی و زندگیمون از زاویه بالا ببینه چی فکر می کنه اما وقتی دیدم یکی از جنس خودمون به ما می خنده دیگه به عکس العمل بقیه فکر نمی کنم!).

 

·         وزیر امور خارجه کشوری گفته بود که ما(=ایرانیا) وحشی هستیم.

 

·        از دکتر حسابی می پرسن جهان سوم یعنی چه؟ می گه:یعنی جایی که اگه بخوای خودت پیشرفت کنی نباید به جامعه ات فکر کنی و اگر بخوای جامعه ات پیشرفت کنه نباید به خودت فکر کنی.

 

حرف آخر:نمی دونم بخاطر این حرفها که شنیدم هست یا بخاطر عیده که این روزا این مسائل بنظرم پررنگتر و بغرنجتر میاد،البته شلوغی های نزدیک عید هم هست،مثلا قبلا اگه جلوی در پارکینگ ما 1 ماشین پارک می کرد حالا 3 تا ماشین پارک می کنن!البته این فقط مختص ما و ساختمان ما نمی شه بدبختانه اینا شترایین که در خونه همه می خوابن.

 

:از جهان سوم

  

 

 

به دلیل سیاسی نبودن این وبلاگ اسم اون کشوره(با اون وزیر امور خارجه اش) نوشته نشده،شایدم چون بغض نکنین!!!