کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

فاجعه

 

 

   

 

بزرگترین فاجعه وقتی است که زور جامه تقوی و تقدس بپوشد ....

 که هر گاه "زور" در کنار "حقیقت" قرار بگیرد،این زور است که مانند موریانه حقیقت را می خورد و از درون پوک می کند و آنوقت نه دیگر می توان شناختش و نه به مبارزه اش بر خاست،و نه میشود به هیچ کاری دیگر دست زد و نه حتی می توان "حقیقت" و "دین" را بعنوان حقیقت و دین تشخیص داد.

 

 

 

((ردا کریشنان))

نظرات 8 + ارسال نظر
عباس جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

سلام ممنون که آمدید از پیشنهادها هم متشکرم
سبز باشی

ساکی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ

ای ول!!
من فکر می کردم این حرف شریعتی است. تو این ماه رمضونی عجب عکسی گذاشتی، هم خوشرنگه هم خوشمزه.

خودمم فکر می کردم حرف شریعتیه ولی اون به نقل از کریشنان گفته.
راست می گی باید بعد از افطار از سایت دیدن کنی.

نعیمه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ق.ظ

برای خراب کردن یک "حقیقت"خوب به آن حمله مکنید ، بد از آن دفاع کنید.(دکتر علی شریعتی)


تو هم گرین باشی(گل)

بی عنوان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ http://manamhamidreza.persianblog.ir/

سلام
ممنون که لینکم کردید
خیلی ممنون
مطلب بموقع و بجایی بود.

زینت یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

خوب

سلام ممنون که آمدی

ساکی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ق.ظ http://derakhtefarwardin.blogspot.com/

سلام. سلام. وای خدا! می بینم زینت خانم تشریف آورده اند. پندار جان زینت هم در وب ، خانه اجاره کرده که تو رفته بودی و حالا از تو تشکر شده؟ آدرسش لطفا؟! خیلی خیلی عجله دارم ها. زود زود ادرسش رو با مسنجر برام بفرست که خیلی مشتاقم.

سلام ساکی عزیز
من آدرسم رو براش میل زدم و خواستم هر وقت آن شد یه سری بزنه اونم به حرفش وفا کرد .
خیلییییییییییییییییییییی عجولی ها

سبز باشی و صبور

نعیمه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
خوبی؟
می دونی یکی از دلایلی که بیماریم عود کرد چی بود؟
خوب معلومه برا اینکه نتونستم بیام نت
کاش مثلا دیشب دکتره برام تجویز می کرد روزی سه ساعت اینترنت پرسرعت!

سلام ممنون که آمدی
با هر سرعتی که بیای قدمت رو چشم

نعیمه دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

مارکس میگه ایدئولوژی یعنی شعور کاذب یا آگاهی وارونه و فریب دوران!!
خدارو شکر مارکسیست نیستم اما به نظر ژشت این تعریف یه چیزهایی هست که درسته ...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد