کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

وقتی همه خوابیم

 

 

 

 

شده تا حالا خیلی خیلی سرت شلوغ باشه؟خیلی زیاد حتی فرصت سر خاروند نم نداشته باشی بعد تو این هاگیر واگیر سرماخوردگی هم بگیری بعد مث بقیه قرص سرماخوردگی هم بخوری اما از بد قضیه این داروها شدیدا برات خواب آور باشه یعنی اگه به اندازه کافی نخوابی مث آدمایی که خمارن بشی،یعنی کلا زندگی رو بی خیال بشی اگه ترجمه داشته باشی می گی بی خیال،وترجمه اگه مال این ماه باشه می گی بی خیال بابا حالا ماه بعد چاپش می کنن ،چون فرصت خوابیدن به اندازه کافی نداری در واقع یه چند روزی رو بین خواب و بیداری طی می کنی حالا با این حال خماری و خواب آلودگی بشینی پشت فرمون چه ها که نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز پریروز بود که قرص سرماخوردگی رو خورده بودم و داشتم می رفتم سر کار ماشینم گرم کرده بودم و یک موسیقی ملایم نمی دونم مدت زمانی که چشام باز بود بیشتر بود یا وقتی که بسته بود،تقریبا رسیده بودم،تو یه خیابون باریک و شلوغ بودم یه پیکانی داشت از روبروم میومد همینطور که می رفتم یه هو آینه ماشینم گفت تُ..پ* با تخصصی که از ماههای اول رانندگیم داشتم این صدا یعنی آینه به اینه شدم با ضربه از نوع درجه دو (می دونید که آینه به آینه مث سپر به سپره که بهش شاخ به شاخم میگن= برخورد دوتا آینه) خلاصه نگاه نکردم چون خوابم میومد،از صداهه هم مطمئن بودم که آین نشکسته نه مال من نه مال طرف مقابل ولی واستادم فک کردم یکی داره میاد نزدیک ماشین یه آقایی خیلی عصبانی زد به شیشه، شیشه رو دادم پایین نگاش کردم گفت :نمی بینی؟

دوباره خواب آلود نگاش کردم بلندتر گفت:نمی بینی؟

یه کم از خوابم پریده بود با همون خونسردی و خواب آلودگی دقیق تر نگاش کردم که یعنی چته بابا آینه ها که نشسکسته نهایت جمع شده عین آینه خودم حالا با دست راستش می کنم ،این دفعه دیگه داد زد؟یعنی واقعا نمی بینی؟بیرونو نگاه کردم اثری از پیکانه نبود پس چش بود این آقای عصبانی با خونسردی گفتم :چی رو؟

با همون عصبانیت در حال انفجارش به خودش اشاره کردو گفت عمه منو؟

دلم سوخت براش،طفلی مردم اعصاب ندارن که،عمه اش رو از من میخواد من با این حالم اگه عمه مرحوم خودمم بیاد با چادر سفید از جلوم رد شه نمی بینم چه برسه به عمه اون.

با همون خواب آلودگیم گفتم متاسفم.آقای عصبانی جوش آورد و گفت واقعا که!چشاشم گرد شده بود و رفت منم رفتم کلی دلم براش سوخت طلفک جوونم بود از حالا اینجوری!!...........

وقتی رسیدم تو فاصله ای که داشتم تو پارکینگ  پارک می کردم به نظرم اومد آقای عصبانی یه کم آشنا بود آها این اصلا راننده  اون پیکان نبود که،تا جایی که ذهن خواب آلودم یاری می داد رانندهه مسن بود این داشت از خیابون رد می شد همون خیابون باریکه بین ماشین من و اون پیکانه،پیکانه توقف نکرده و رد شده این مونده وسط خیابون،من یا باید توقف می کردم تا به این نخورم یا اینکه !!!!!!!!!!!!!!!!1

بعععععععععععععععععععععللللللللللللللللللللللله آینه من و دست اون و ضربه از نوع دوم!!!!!!

_________________________________________________________

*توضیح:ضربه از نوع اول : تَ..پ یعنی آینه خورد ولی یا چیزی نشد یا فقط جهتش تغییر کرد خیلی مهم نیست می تونید نایستید و برید ،ضربه از نوع دوم با صدای همون تُ..پ یعنی محکمتر خورده که آینه احتمالا خوابیده و باید برگردونده بشه به حالت اول، بازم خسارت نداره می شه رفت. اما ضربه نوع سوم :تَ.ق یعنی شکست لطفا پیاده شید و خسارت یه آینه رو بسته به نوع ماشین بپردازید شانس بیارین ماشین خارجی نباشه.

(از تجربیات شخصی من در ماههای اول رانندگی که در برآورد ماشینا آینشونو حساب نمی کردم همه اینا رو چند بار تجربه کردم که البته حق چاپشم محفوظه !!!) 

نظرات 10 + ارسال نظر
ساکی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

ایییییییییییییییییییییی! دختر! به عمه ی مردم چی کار داری؟ داروهای خواب آور می خوری بعد می شینی پشت فرمون؟ بگم اقا پلیسه بیاد دنبالت چهارراه بعدی که می خوای بپیچی برات آژیر بکشه تا خواب از سرت بپره؟
حالا بهتری؟ می گم سرمای امسال یک کم طولانی نشده؟ آخه خیلی وقته همه از سرما می نالن، من دیگه راستی راستی دارم از حسادت می ترکم.

نه بابا حالا خوابم پریده دیگه!!
امسال زمستون فقط سرما داشت و آنفلانزای خوکی !خبری از برف نیست گاهی نم نم یه چیزایی شبیه برف میاد اما برف نیست از سوز سرماست و به زمینم نمی شینه
باور کن آنفلا نزای خوکی و سرمای خشک حسادت نداره با همون اقیانوس حال کن .

خوده خودم چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

فک کنم باید ازت دوری کرد!
مامانم گفته با آدمایی که قیافشون به معتادا شبیهه نزدیک نشم...!!!

(البته اگه بخوای از یه راهه دیگه حساب کنی میشه گف که وبلاگت آموزندس و من اکنون چیزهایه بسیار زیادی آموختم...!)

تو که منو ندیدی
تازه ندیدی اینه حالت!!!!!!!!!!!!!!!!!
واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییی اگه ببینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوده خودم چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

درباره ی اعتیاد بنویسم خوبه؟!
بلای خانمان سوز...؟!!!

بنویس
بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست تا به وقت قنوتت نبری از یادم

یلدا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ

خیلی کارت خنده دار بوده من که مردم از خنده بیچاره آقاهه میدونی بعد که تو رد شدی چی گفته؟
گفته : نمیدونم کی به این خانوما گواهینامه داده اصلا زنارو چه به رانندگی

احتمالا

شیوا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://venus4080.blogfa.com

سلام

جالب بود

جدی جدی قابل تعمیم به مسائل مختلف زندگیه!!!

سلام شیوا جان
ممنونم

هیچکس شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ق.ظ http://aghashahram.blogfa.com/

سلام پندار
ممنون که سر میزنی.اما نظر قبلی من کو؟

سلام هیچکس
ممنون که آمدی

حسین پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://navayevasl.blogfa.com

سلام...
من نویسنده وبلاگ نوای وصل هستم....خوشحال میشم ی سری هم به ما بزنید....درضمن اگه موافق تبادل لینک هستی منو لینک کن و بهم خبر بده...خوشحال میشم که......
موفق باشی
خدانگهدار

سلام
ممنون که به کوچه باغ من سر زدی
به نوای وصل سر می زنم و نظرم رو هم برات میذارم
سبز باشی

هیچکس پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://aghashahram.blogfa.com/

سلام پنی
you absolutely right.
That was a kind if melancholy cause I expreinced a chaotic period. But I am about to be ok after all

HI

Im so glad to hearing you are better now

حسین سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://navayevasl.blogfa

سلام پندار
ممنون که اومدی
گفته بودی میخوای درمورد من بیشتر بدونی و بدونی که داری کیو لینک میکنی
چششششم
الان دارم پروفایل و اطلاعات خودم توی وبلاگ درست میکنم...
فردا سر بزنی میتونی بخونیش
موفق باشی

سلام
ممنون که سر زدی به کوچه باغ من
و از توجهت ممنون

شیوا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://venus4080.blogfa.com

سلام
شما کی تصمیم داری آپ کنی؟؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد