کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

نقطه سر خط

  

 

 

·        چند وقت پیشا روزنامه نوشته بود:توی 1 دعوا بخاطر اینکه یکنفر جلوی پل پارکینگ یکی دیگه پارک کرده بوده،یکنفر با چاقو ضربه می خوره و می میره!!

 

·          دوستی که الان چند سالی می شه که از ایران رفته می گفت:ما وقتی از یوتیوپ خیابونای اینجارو نگاه می کنیم،خندمون می گیره ازاینکه قبلا ما هر روز توی همین خیابونا اقدام به خودکشی می کردیم.تعجب کرده بود که چطور توی 3 تا لاین 4 ردیف ماشین حرکت می کنن!!(بهش نگفتم که اگه ماشینا کوچیکتر هم باشن تا 5 ردیف هم بزور خودشونو جا می کنن!اونروز دلم خیلی گرفت اما خندیدم همون خنده ای که می گن از گریه غم انگیزتره.قبلا فکر می کردم اگه یکی ما رو با این اوضاع رانندگی و زندگیمون از زاویه بالا ببینه چی فکر می کنه اما وقتی دیدم یکی از جنس خودمون به ما می خنده دیگه به عکس العمل بقیه فکر نمی کنم!).

 

·         وزیر امور خارجه کشوری گفته بود که ما(=ایرانیا) وحشی هستیم.

 

·        از دکتر حسابی می پرسن جهان سوم یعنی چه؟ می گه:یعنی جایی که اگه بخوای خودت پیشرفت کنی نباید به جامعه ات فکر کنی و اگر بخوای جامعه ات پیشرفت کنه نباید به خودت فکر کنی.

 

حرف آخر:نمی دونم بخاطر این حرفها که شنیدم هست یا بخاطر عیده که این روزا این مسائل بنظرم پررنگتر و بغرنجتر میاد،البته شلوغی های نزدیک عید هم هست،مثلا قبلا اگه جلوی در پارکینگ ما 1 ماشین پارک می کرد حالا 3 تا ماشین پارک می کنن!البته این فقط مختص ما و ساختمان ما نمی شه بدبختانه اینا شترایین که در خونه همه می خوابن.

 

:از جهان سوم

  

 

 

به دلیل سیاسی نبودن این وبلاگ اسم اون کشوره(با اون وزیر امور خارجه اش) نوشته نشده،شایدم چون بغض نکنین!!! 

 

 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

با نظر دکتر حسابی کاملا موافقم تو همه جا همین طوره . به دوست خارج از کشورت که واست خودنویس اوباما فرستاده بگو درسته که خیابونا شلوغه ولی درعوض ما عید نوروز داریم که خیلی باحاله اگه بهش بگی حتما دلش میسوزه میگه کاش منم ایران بودم .

سلام مامان عسل
حالا اون نوع خودنویس رو نمی گفتی نمی شد.خودش میاد می بینه تابلوئه!!
اون همینجوری همینو می گهکه کاش ایران می بود!!

آناهیتا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام به شما دوست عزیز
شما به ستاپ دعوت شدید
منتظر حضور گرمتان هستیم

از آمدنتان متشکرم

خوده خودم سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

سلام...
مقدمتان گلباران(!!!) (ینی چه عجب آپ کردی!)

(لازم به ذکر است که ما با خود اندیشیدیم دیدیم شما که سالی یک بار بیشتر دستی به سرو روی این وبلاگه بیچاره نمیکشید خوب است ما نیز همه ی پستتان را الان نخوانیم تا برای روزهای بعدمان نیز تفریحاته سالم داشته باشیم و ازنظر کمبوده نظر به پیسی بر نخوریم...!)(با تشکر) (خوده خودم!)

سلام ممنون از اینهمه گلباران
نه راحت همه رو بخون تحریم وبلاگ مال قبل از یه آزمون تپل بود که تموم شد.!!

خوده خودم سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

الان بعدا شد
سلام...
مقدمتان گلباران...!!!
.
واقعا معلوم نیس ما رو چه حسابی زنده ایم!
فقط میتونه خواسته خدا باشه (ینی یه جورایی معجزه!)
امروز اتفاقا داشتم به همین مسائل(!) فکر میکردم
وختی از تو ماشین قیافه ی شهرو دیدم!
نمیدونم چرا ولی یاده تام و جری افتادم!
گربه هه هم تا وختی نمیفهمید زیره پاش خالیه سقوط نمیکرد!!!
حالا ربطشو بیاب...!

دوباره ممنون از اینهمه گلباران
فقط خواست خدا بوده............

ساکی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ

ما چاکر عید نوروزیم. دلمون هم خیلی عید نوروز می خواد. اما خب جبر زمانه است وگرنه خیلی هم دلم واسه روزی پنجاه بار اقدام به خودکشی تو خیابونای پرترافیک تنگ شده.
خانه تکانی ها خوش بگذره.

ممنون که سر زدی
راست می گی؟ولی من باورم نمی شه اگه حق انتخابی وجود داشته باشه اینجارو انتخاب کنی؟

خوده خودم چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

ای بابا تو که هنوز آپ نکردی...

(گفتم بذا همرو نخونما!!!:دی)

حسین چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.navayevasl.blogfa.com

از نسل برتر آریایی الان فقط ی مشت جماعت بی فرهنگ موندن...که اگه یکی توی ما بخواد با فرهنگ باشه با صفت.....تحقیرش میکنن..
راست گفتن دیگه..الان فقط از ۸۰میلیون نفر ۱۰۰۰نفر وحشی نیستن
دوست عزیز آپم و چشم به راه دیدار تو....

ساکی پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

اقا یه مسئله ی ترافیکی را اینقدر بزرگ نکنید دیگه.

پندار جان، خودمم باورم نمی شه.

pendar شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.kochebagh.blogsky.com/

ساکی عزیز
کاش فقط یک معزل ترافیکی بود در واقع راسته که می گن:مشت نمونه خرواره
منظور فقط مسئله ترافیک نبود بلکه تو همه کارها می شه همین مسائل رو دید
ممنون که آمدی

نعیمه شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام آخیشششششششششش ببین خودم پاشدم اومدم لازم به تذکرم نبود!!!
بازم ترافیک و شلوغی؟؟!!! ببخشید غلظت گاز مونوکسید چقدر اینجا زیاده؟؟ چه کوچه باغیه اینجا... (راستی اگه میخای جوابمو بده چون من که هر چی بگم تو یه چیزی میگی حالا اگه بیام بگم پاسخ بده سنگین ترم )
درکل دکتر حسابی که رو سرماجاداره اما خداییش امیرمهدی ام میدونه که پیشرفت چه جوریاس اینجا
نمیبینی چطوری باچاخان و...اٍ .. به مامانش نگیا.... ههههههه...
خوب کجا بودم؟اهان ...مسائل بسیار بغرنج تری هم داریم به جز ترافیک... واسه چاپ یه نشریه سه ماهه علافیم تازه کاش با جدیت بگن نوچ چاپ نمیکنیم!!!
یه اپی بکن دم عیدی یاد روزای خوبمون بیفتیم ... مثلن هفته درختکاری نزدیکه ها...!!!
............................یاعلی

سلام
نتیجه :امیر مهدی ما از دکتر حسابی هم حسابی تره!!

خوده خودم شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی!!!!! :دی

چه سلام خوش بویی!!!!!!!!۱

حسین یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://navayevasl.blogfa.com

سلام.....
ممنون که پست قبلی منو خوندی و نظر دادی......دوباره آپ کردم......منتظر حضورت هستم....
راستی چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنی؟
منتظر آپ های قشنگت هستم
به امید دیدار
علی مدد

سلام
شرمنده ام همه اینارو به حساب گرفتاری و دغدغه بذارین .
متشکرم

خوده خودم دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

هیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد