کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

کوچه باغ

سلام به کوچه باغ من خوش آمدید

بنوش باده که فصل بهار می آید // نوید خرمی از روزگار می آید

 

 

  

مادرم می گه:آخرای زمستون که هوا گرم می شه خاک هم دیگه سفت و سخت نیست ،نرمتر و سستر می شه آدما هم که از جنس خاکن بخاطر همین احساس خواب آلودگی و سستی و رخوت می کنن.

از وقتی که اینو گفته هر سال قبل از اینکه بساط ماهی قرمز و سبزه و هفت سین یا فرشای آویزون از سر دیوارا ،بازارای شلوغ و داغ وپر رفت و آمد به من بگن که بهار داره میاد همین حس رخوت و سستی در وجود خودم بهم می گه که بعله دیگه پشمی به کلاه زمستون نمونده و سرماش دیگه سرما نیست و بهاره داره میاد.

الان چند وقتی که این حسه اومده فکر کنم بهار واقعا راه افتاده!  

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
خوده خودم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

اولا: شما بسی بچه پرو میباشید زیرا که من دقیقا همین دیشب به شما سر زدم...

سلام

خوده خودم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

ثانیا: ما که همیشه اون احساسو داریم از کجا باید بفهمیم بهار داره میاد؟!!!
(لازم به ذکر است که: خیالت جم! خونه ی ما نه تنها از خونه تکونی خبری نیس بلکه از بساط ماهی قرمز و سبزه و هفت سین نیز خبری نمیباشد)

دوباره سلام
ج:این حسه با حس خواب آلودگی معمولی خیلیییییییییییی فرق می کنه اگه تونستم ی مقاله درباره انواع خواب آلودگی می نویسم تا روشن بشین.

خوده خودم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

اه دیدی نگفتم: مقدمتان گلباران...:)

خب من می گم مقدمتان گلباراننننننننننننن

نعیمه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

مامان نازتو از طرف من ببوس... حرفاش بوی بهار میده

ا.....
چیچک و.....
خودشم بوی بهار میده خونه شما هم ۱ نمونه هست

ساکی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

چه تعبیر جالبی!

آمدن سستی و رخوت مبارک
البته از نوع بهاره.

ممنون برای شما هم مبارک

س م ح جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

اینم جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد